Miten luoda toimiva perusta korkeakoulun alumnitoiminnalle?

I Osa: Alumnirekisterit ja toimivat tietosuojakäytänteet (suomenkielinen)
II Osa: Alumni relations at The Hague University of Applied Sciences and The Netherlands (englanninkielinen)

Ajankohta: ke 18.3.2020 klo 12.30 – 15.30
Alusta: ilmoitetaan osallistujille

Webinaariohjelma:

12.30 I OSA Alumnirekisterit ja toimivat tietosuojakäytänteet (suomenkielinen)
”Korkeakoulujen alumnirekisterit ja sen erilaiset toteutusvaihtoehdot. Mitä pitää ottaa huomioon rekisteriä suunniteltaessa ja käytettäessä?”
Asiantuntijana Ulla Virranniemi, lakimies Oulun ammattikorkeakoulu

Case: Haaga-Helian alumnirekisteri,  ”Automaatio avuksi alumnirekisterin ylläpidossa säästää työaikaa. Mitä Haaga-Helia teki CRM projektinsa aikana ja mitä vielä on tekeillä.”
Asiantuntijana Eva Loippo-Sännälä, suhdepäällikkö, Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

13.55 Tauko

14.05 II OSA – Alumni relations at The Hague University of Applied Sciences and The Netherlands (englanninkielinen)
”How THUAS has started with alumni relations, their goals of the alumni policy related to the goals of the university and challenges they are facing. Also about the balance between the central alumni team and the programmes / faculties. Cooperation with the central agency NUFFIC and with other HEIs in The Netherlands and abroad.”
Asiantuntijana Jan Geerts, Alumni Relations Advisor

Esimerkkejä alumnitoiminnasta Suomesta ja keskustelua.

15.30 Webinaari päättyy

Ilmoittaudu 11.3. mennessä webropol.com/ep/alumniwebinaari2020

Pidätämme oikeudet muutoksiin ohjelmassa.

Järjestäjät: AMKista uralle – Uraseurantatiedot käyttöön -hanke.
Lisätietoja: hanna.peussa(at)turkuamk.fi

Kuva: www.vecteezy.com